Τρίτη, Ιανουαρίου 15, 2008

Βροχή πληροφοριών και ένα καρβέλι σπιτικό ψωμί...


Μα τι μέρα και αυτή η χτεσινή... Δημοσιογραφικά μιλώντας, τόσες πληροφορίες ποιος και πως να τις πρωτο- επεξεργαστεί... Χαμός στο ίσωμα και οι εξελίξεις να μην μαζεύονται... Μέσα σε μερικές ώρες, ο Μάκης - call me Zoro- Τριανταφυλλόπουλος εκπαραθυρώθηκε ή παραιτήθηκε από την εφημερίδα της οποίας κατέχει το 40% των μετοχών, οι φήμες πως ο Θέμος ήταν τελικά ο κομιστής του περίφημου DVD οργίαζαν με τάση να μας δημιουργούν την αίσθηση της βεβαιότητας, και τα εκατομύρια έρρεαν όλη νύχτα στα πάνελ σαν το γάργαρο νερό... 5.000.000 ευρώ λέει μπήκαν στον λογαριασμό του Θέμου και τώρα πρέπει να δικαιολογήσει που τα βρήκε στον άτεγκτο κύριο Ζορμπά...
Ασύλληπτα πολλά λεφτά για τον περισσότερο κόσμο, όμως ο αρχισυντάκτης της εφημερίδας Πρώτο Θέμα κύριος Ράπτης (αν δεν κάνω λάθος) βγήκε μια χαρά ψύχραιμος στον Πρεντεντέρη και μας κούφανε.. "5.000.000 ευρώ ήταν μόνο" δήλωσε ο γίγαντας... "Ο Θέμος μπορεί να δικαιολογήσει πάνω από 15.000.000...." Α, ρε μεγάλε Φώσκωλε.... Τελικά έβλεπες μακριά... Κάποτε η ατάκα "14 δισεκατομύρια Γιάγκο δεν είναι και λίγα λεφτά" γινόταν νούμερο στις επιθεωρήσεις... Τώρα τα δισεκατομύρια τα πήρε ο πληθωρισμός και τα σήκωσε το ρουσφέτι... Τι να πω... Ο Πρεντεντέρης πάντως δεν άντεξε.. "Και εγώ θεωρώ τον εαυτό μου πετυχημένο δημοσιογράφο" απάντησε "αλλά δυστυχώς, δεν μπορώ να δικαιολογήσω 5.000.000 ευρώ στο πόθεν έσχες μου τόσο απλά..." Βλέπω από σήμερα τριγμούς στο Μεγάλο Κανάλι... Και αυξήσεις για να μην σημειωθούν παραιτήσεις...
Εγώ πάλι που παίρνω 250 ευρώ το κομμάτι μικτά, έχω αρχίσει να νοιώθω σαν την πόντια πουτάνα... Ξέρετε, αυτή που ανακάλυψε κάποια στιγμή πως οι άλλες πληρώνονται... Και φοβάμαι πως είναι πολύ αργά πια για να το γυρίσω στην τηλεόραση ή για να γίνω εκδότρια... Ειδικά που το μόνο που μπορώ να εκδόσω, μάλλον, είναι ο εαυτός μου...
Τέλος πάντων, οι επόμενες μέρες θα έχουν ενδιαφέρον αν σας αρέσουν τα σκάνδαλα... Εγώ θα το ομολογήσω... Τα λατρεύω... Είμαι κουτσομπόλα, τι να κάνουμε... Και παρόλο που ζώντας τόσα χρόνια στην ελλαδίτσα μας ξέρω πως τελικά όλοι θα βγούνε λάδι, θα έχει ενδιαφέρον να παρακολουθήσουμε τουλάχιστον την διαδικασία... Να παίρνουμε μαθήματα βρε αδερφέ... Μπορεί κάποια στιγμή να μας πέσει και εμάς μια μίζα... Να μην ξέρουμε πως θα την χειριστούμε?
Το έγραψα τώρα αυτό και μου ήρθε συνειρμός... Τον αρτοπαρασκευαστή τον χειρίστηκα υπέροχα και το ψωμί έγινε τέλειο... Μάλιστα τώρα που σας γράφω, ετοιμάζω καινούριο ψωμάκι με άλλη συνταγή οπότε θα κάνω το crash test και αύριο θα σας δώσω την καλύτερη... Στο μεταξύ έχω τρελό γράψιμο, πρέπει να παραδώσω ένα κομμάτι σήμερα και θέλω να γίνει σούπερ, και έχω και την μετάφραση που προχωράει... Και το βράδυ έχουμε κόψιμο πίτας στην ΙΜΑΚΟ αλλά δεν ξέρω αν θα πάω... Κάτι που τα βαριέμαι αυτά, κάτι που ακόμα δεν νοιώθω και πολύ "του μαγαζιού", το σκέφτομαι.... Θα δείξει....
Για να επιστρέψουμε όμως στις ειδήσεις και στα κουτσομπολιά, είδατε που και στα σκάνδαλα υπάρχουν τάσεις? Βγήκε θετικό το DNA test του Πασχάλη, άρχισαν οι καταγγελίες για εξώγαμα διάσημων τραγουδιστών να πέφτουν σαν βροχή... Και έτσι, την ώρα που τα πλήθη συρρέουν στο On the Rocks (νομίζω) για να δουν με τα μάτια τους τον τραγουδιστή Ντόριαν Γρέϋ που κατάφερε σαν άλλη Σάρα να κάνει παιδί στα σχεδόν 70 του, μια άλλη κυριούλα γυρίζει από κανάλι σε κανάλι εξιστορώντας την περιπέτεια της με άλλον, κανονικά διάσημο αυτή την φορά τραγουδιστή, που την άφησε έγκυο πριν από 25 ολόκληρα χρόνια... Και ερωτώ... Καλά, αυτή το θυμήθηκε νωρις, λίγο πριν η κόρη της - διότι περί κόρης πρόκειται- μπει στην δύσκολη δεκαετία των 30... Ο τραγουδιστής όμως, πόσο χρονών είναι ρε παιδιά? Ή μάλλον πόσο χρονών ήταν όταν την έκανε την κόρη?Όλοι πια κρατιούνται τέλεια εκτός από μένα? Και επειδή σέρνονται και μηνύσεις τώρα τελευταία και στα blogs, να σας το σκάσω το μυστικό με ερωτηματικό στο τέλος γιατί δεν είμαστε σίγουροι για τίποτα, απλά μεταφέρουμε τις φήμες για τις οποίες δεν έχουμε καμιά, μα καμιά ευθύνη... Πόσο χρονών είναι πια αυτός ο Notis? Και μην μου πείτε ποιός Notis? Ένας είναι ο Νότης.... 'Ενας και αετός....
Καλημέρα και φιλιά πολλά... Και μην μου πείτε... Μέσα στα πράγματα είμαστε ως blog... Έτσι, για να ξέρετε.... :-)

Υ.Γ. Έχω μια απορία... Και μην βιαστείτε να γελάσετε... Πως βγαίνει το ψωμί από τον κάδο χωρίς να τρυπήσει στην κορυφή? Αφού υπάρχει μέσα στον κάδο ο αναδευτήρας.. Υπάρχει κάποιο κόλπο και εγώ είμαι ούφο, ή έτσι βγαίνουν αυτά τα ψωμιά? Τρυπητά... Οι πιο έμπειροι παρακαλώ πολύ να βοηθήσουν... Στην φωτογραφία, ο ατροπαρασκευαστής και το πρώτο μου δημιούργημα... Με τρύπα στην κορυφή αλλά πάρα πολύ νόστιμο....