Πέμπτη, Ιανουαρίου 03, 2008

Ξεστόλισμα....

Σήμερα αποφάσισα να ξεστολίσω το blog... Φεύγει λοιπόν το χριστουγεννιάτικο δέντρο, αλλάζει και το ρολόϊ σε κάτι πιο mainstream, και ξαναγυρίζουμε στα κανονικά μας... Άντε σιγά- σιγά να μπούμε σε ένα πρόγραμμα, να το ξαναγράψω άλλη μια μήπως το πιστέψω και το αποφασίσω... Το σημερινό μου πρόγραμμα περιλαμβάνει Χαλάνδρι για να πληρώσω τον λογαριασμό του ΟΤΕ - διότι εχτές πήγα αλλά ο ΟΤΕ ήταν κλειστός παρόλο που οι δημόσιες υπηρεσίες υποτίθεται πως λειτουργούσαν- και μετά Mall για να αλλάξουμε κάτι παπούτσια που έκανε δώρο η αδερφή μου στον Άρι και να χαζολογήσουμε λίγο στα μαγαζιά... Θέλω να πάω μια βόλτα από την FNAC, να δω και για την μηχανή του ψωμιού που λέγαμε, να πάρω και ένα δώρο για το Σάββατο... Ε. να μην πιώ και έναν καφέ, ή, ακόμα καλύτερα, αν ο Άρις μείνει και δεν πάει να βρει τους φίλους του, να μην τον κεράσω μεσημεριανό?
Όπως καταλαβαίνετε, ούτε σήμερα θα δουλέψω... Έχω βάλει ένα deadline στον εαυτό μου, μέχρι την Τρίτη που αρχίζουν και τα σχολεία... Μαζί με τα υπόλοιπα παιδάκια θα στρωθώ και εγώ και θα ξεκινήσω να δουλεύω τρελά για να προλάβω τις μέρες που έχασα... Έχω και ένα κομμάτι για το Nitro που πρέπει να το δώσω στις 10 Ιανουαρίου... Έχω και την στήλη μου στο ΕΥ... Πανικός... Εποικοδομητικός και ενδιαφέρων μεν αλλά πανικός δε...
Επίσης, άσχετο με τα προηγούμενα αλλά πολύ επείγον, είναι να πάρω τηλέφωνο στον Βαγγέλη να κλείσω ραντεβού να πάω να χτενιστώ αύριο και μετά στην Τέτα να κάνω ένα μανικιούρ... Γιατί με την προοπτική του πρωτοχρονιάτικου τραπεζιού για το οποίο μαγείρευα από τις 12 το μεσημέρι μέχρι τις 7 το βράδυ, και μια που δεν θα κάναμε κάτι τις επόμενες μέρες πλην αράγματος στο σπίτι, ακύρωσα τα ραντεβού μου της παραμονής... Και τώρα τα μαλλιά μου και τα νύχια μου είναι σαν να μην τα έχω φτιάξει ποτέ... Κυκλοφορώ με αλογοουρά και στέκα που δεν είναι καθόλου του στυλ μου και αυτό πρέπει να διορθωθεί άμεσα...
Επίσης να σας πω ότι έχω ήδη ξεκινήσει και μια μικρή ιστορία με τίτλο "Χριστουγεννιάτικες Ιστορίες ή μια γεμιστή γαλοπούλα, ο Droopy και η Lalu", και σύντομα θα την ανεβάσω για να γελάσετε... Καλημέρα και φιλιά σε όλους....