Δευτέρα, Ιανουαρίου 14, 2008

Μια χειμωνιάτικη Δευτέρα...


Σήμερα ξύπνησα πραγματικά νωρίς... 8 η ώρα, γιατί είχα το νου μου μήπως χρειαζόταν να πάω τον Μάνο στο γραφείο... Βλέπετε, το Σάββατο το βράδυ, όπως επιστρέφαμε από Κηφισιά που είχαμε πάει με φίλους για φαγητό, έπεσε ένα από τα πίσω τζάμια του αυτοκινήτου... Και μια που εμείς δεν έχουμε κλειστό parking - δυστυχώς- στην πολυκατοικία, αναγκαστήκαμε να πάμε να το αφήσουμε στο parking του γραφείου του. Και σήμερα ξύπνησε πρωί- πρωί, να πάει να το πάρει, να το πάει συνεργείο να το φτιάξουν και να προλάβει να επιστρέψει εγκαίρως στο γραφείο που έχει σύσκεψη... Είχα λοιπόν το νου μου μήπως και δεν βρει ράδιο- ταξί και έτσι ξύπνησα και εγώ μαζί του...
Και τώρα πίνω τον πρώτο καφέ της μέρας και έξω ο καιρός είναι βαρύς και έτοιμος να βρέξει και κάνει πολύ χειμωνιάτικο το σκηνικό.. Δεν το λέω με παράπονο... Μου αρέσει που κάνει χειμώνα... Πήρα και προσάναμα εχτές που μου είχε τελειώσει, και τώρα θα πάω να βάλω μέσα ξύλα και θα είμαι έτοιμη για το βράδυ... Και μετά, θα ντυθώ ζεστά και θα πάω σούπερ μάρκετ... Μάλιστα, λέω να πάω Θανόπουλο για αλλαγή.. Μέσα σε όλα τα άλλα που χρειάζομαι θέλω να πάρω και γάλα σε σκόνη μια που οι βασικές συνταγές του αρτοπαρασκευαστή μου το έχουν σχεδόν όλες μέσα, και όταν επιστρέψω θα κάνω την πρώτη μου δοκιμή... Βρήκα και μια συνταγή στο χτεσινό Gourmet του Βήματος για τυρόψωμο, έκανα και λίγο research στο Google και βρήκα φοβερά sites για machine bread makers, οπότε είμαι σαν έτοιμη από καιρό... Και το βράδυ among others το μενού θα περιλαμβάνει και home made ψωμάκι... Και πρόγραμμα αγαπημένο, με Shark στην τηλεόραση και Αιμίλιο, και τζάκι και κεριά και cocooning, γιατί παρά βγήκαμε αυτές τις μέρες και μου έλειψε... Αυτά για σήμερα λοιπόν, καλημέρα και καλή εβδομάδα να έχουμε... Φιλιά σε όλους....