Δευτέρα, Νοεμβρίου 10, 2008

Επιτέλους, cupcakes!!!!!


Λοιπόν... Τα cupcakes είναι έτοιμα και κρυώνουν στον πάγκο της κουζίνα, το σπίτι μυρίζει υπέροχα και σε λίγο θα ξεκινήσω να φτιάχνω το butter cream icing για να τα διακοσμήσω... Και φυσικά, μόλις ετοιμαστούν θα τα φωτογραφήσω για να τα ανεβάσω να τα δείτε, σε μια σεμνή, λιτή τελετή... Είμαι ενθουσιασμένη!!! Παρότι τα γλυκά δεν είναι η αδυναμία μου τα κεκάκια τα λατρεύω... Και μου αρέσει τρελά η ιδέα να φτιάχνω νόστιμα, μικρά δωράκια για τους ανθρώπους που αγαπάω... Λέτε να αφήσω τη δημοσιογραφία και να το γυρίσω στην ζαχαροπλαστική? Μου έστειλε η φιλενάδα μου η Doris την ηλεκτρονική διεύθυνση ενός μαγαζιού στο Λονδίνο, Hummingbird Bakery λέγεται, και έπαθα πλάκα... Μπείτε να το δείτε και θα καταλάβετε τι εννοώ... Κρίμα που δεν ανοίγει και εδώ κάτι σχετικό... Πιστεύω πως θα πήγαινε σφαίρα... Ή μήπως να δω πως θα πάει η ζαχαροπλαστική μου καριέρα και να αρχίσω να αναζητώ επενδυτές????
Με αυτά και με αυτά έφτιαξε και το κέφι μου που από προχτές είχε χαλάσει λίγο με όλη αυτή την "επίθεση" των ανωνύμων που με ξαναθυμήθηκαν με την ιστορία με τις πίτσες... Χαμός έγινε από σχόλια όλο το σαββατοκύριακο, βαρέθηκα να απαντάω σε κακοήθειες και κουταμάρες... Σήμερα όμως το πήρα αλλιώς... Σιγά μην κάτσω να σκάσω... Στο κάτω κάτω της γραφής δεν μπορούμε να αρέσουμε σε όλους ούτε να συμφωνούμε με όλους... Και φαντάζομαι πως τόσον καιρό τώρα, αυτοί που ενδιαφέρει ξέρουν καλά και τι είμαι και πως σκέφτομαι... Για τους άλλους, δεν θα μπορέσω να κάνω κάτι... Δεν θέλω κι όλας... Θα αφοσιωθώ λοιπόν στα κεκάκια μου και στα πράγματα που με κάνουν να χαμογελάω και θα αφήσω τους κακοήθεις και μίζερους "θαυμαστές" μου να ανεβάζουν απλώς την επισκεψιμότητα...
Αυτά τα ολίγα για τώρα, και σύντομα θα υπάρξει update με φωτογραφία από το εγχείρημα μου... Φιλιά σε όλους και να έχετε μια υπέροχη εβδομάδα....

Υ.Γ. Πρέπει επίσης να σας πω ότι αν δεν ήταν η Βίβιαν που την έπρηξα από το πρωί στις ερωτήσεις του τύπου τι σημαίνει softened butter , και αν το vanilla extract είναι το ίδιο με τα βανιλάκια σε σκόνη που αγοράζουμε στο super market, ακόμα θα ήμουν χαμένη στην -ζαχαροπλαστική- μετάφραση... Φιλενάδα, η πατρίς ευγνωμονούσα... Σου χρωστάω ένα cupcake.. Πράγμα που, δεν ξέρω αν είναι καλό ή κακό... Ακόμα...:-)

UPDATE: Δοκίμασα μόλις το πρώτο cupcake φτιαγμένο από τα χεράκια μου και είμαι ενθουσιασμένη!!!! Μπορεί το βρωμο- butter cream να με παίδεψε κομματάκι, μου πέτυχε με την δεύτερη και αφού πέταξα την πρώτη μου απόπειρα στα σκουπίδια, το αποτέλεσμα όμως ήταν καλύτερο απ' ότι περίμενα για πρώτη φορά.. Σε αυτό συμφωνούν μάλιστα και ο Άρις με την μαμά μου αφού μαζί τα δοκιμάσαμε... (Ξέρετε, μαζί στα εύκολα και στα δύσκολα.. Αν ήταν να πάθουμε κάτι είπαμε να το πάθουμε ενωμένοι... Ομαδικώς...) Όταν θα έρθουν και τα χρώματα ζαχαροπλαστικής που έχω παραγγείλει από το intenet, γιατί στην Αθήνα δεν ήξερα που να ψάξω, θα κάνω και χρωματιστά...Προς το παρόν όμως, πάω να χτυπήσω ένα ακόμα... Φιλιά...