Σάββατο, Νοεμβρίου 08, 2008

Επιτέλους χαλαρά....


Μετά από μέρες τρεχάλας, το σαββατοκύριακο προβλέπεται επιτέλους χαλαρό και χουζούρικο...Σήμερα το πρωί, αργότερα, θα πάω για καφεδάκι με αγαπημένη φιλενάδα, το μεσημέρι θα τσιμπήσουμε κάτι ελαφρύ, μια σαλατούλα ας πούμε - ακούς Tali baby?- στις 7 παρά θα δούμε Doctor House και το βράδυ έχουμε οικογενειακή έξοδο με τους γονείς μου και την αδερφή μου και τον άντρα της και πολύ το κάνω κέφι.... Αύριο δε, ακόμα καλύτερα, το πρόγραμμα δεν έχει τίποτα κανονισμένο... Θα ξυπνήσουμε με την ησυχία μας και το τι μέλλει γενέσθαι θα ..φανεί...
Οπότε, για αύριο,ή και για σήμερα το απόγευμα ίσως, έχω μεγάλα σχέδια... Θα φτιάξω τα πρώτα μου cupcakes!!! Yes!!! Τα υλικά μου βρίσκονται όλα στον πάγκο της κουζίνας, τα φορμάκια και τα χαρτάκια με περιμένουν, κάτι χρώματα για ζαχαροπλαστική μου λείπουν αλλά μετά τον καφέ θα πάω από το Fresh και ελπίζω να βρω, και ταραμ ταραμ!!!!! Θα πέσω με τα μούτρα στην δημιουργία... Και φυσικά, όταν τα τελειώσω με το καλό και τα διακοσμήσω - προτού τα φάμε- θα τα φωτογραφίσω και θα τα ανεβάσω να τα δείτε... Μέχρι τότε, να περάσετε υπέροχα!!! Φιλιά πολλά και καλημέρες....

Υ.Γ. Προς το παρόν, πάρτε μια γεύση αλλά όχι για να κάνετε την σύγκριση με τα δικά μου... Πρώτη φορά θα είναι, να είστε επιεικείς...