Δευτέρα, Νοεμβρίου 03, 2008

Καλημέρα με cupcakes....


Καινούρια εβδομάδα επιτέλους, χαλαρότερη από την προηγούμενη ευτυχώς γιατί κόντεψα να τα παίξω, και καινούρια σχέδια στο πρόγραμμα μου, έτσι, για να μην λιμνάζουμε.... Τώρα που τελείωσα με τα πολλά της δουλειάς - προσωρινά, μέχρι να ξεκινήσουν τα επόμενα τεύχη- λέω να ασχοληθώ σοβαρά με την ζαχαροπλαστική.... Όχι με τις τούρτες της Colette, όχι ακόμα τουλάχιστον, παρόλο που η Doris μου έφερε από το Λονδίνο προχτές καταπληκτικά icings σε υπέροχα χρώματα, αλλά με κάτι πιο απλό και ιδιαίτερα αγαπημένο... Τα cupcakes...
Δεν ξέρω αν σας αρέσουν, εγώ τρελαίνομαι, τα θεωρώ το τέλειο συνοδευτικό του καφέ, πρωινού ή απογευματινού το ίδιο κάνει, και στην Ελλάδα δεν τα βρίσκω και τόσο εύκολα... Τα νοστιμότερα τα έχει η Νανά Γιώτη, τα οποία όμως, πέρα από το ότι τα φτιάχνει μόνο με βάση carrot cake και με icing με βάση το φυστικοβούτυρο , τα πουλάει 5 ευρώ το ένα!!!
Πήρα ένα κουτί το Σάββατο και παραλίγο να πληρώσω με επιταγή.... Αποφάσισα λοιπόν να φτιάχνω τα δικά μου cupcakes στο εξής... Έχω μαζέψει συνταγές, για βάσεις και για toppings, και με τα Χριστούγεννα προ των πυλών, είμαι έτοιμη να γεμίσω τον κόσμο με μικρά, χρωματιστά κεκάκια.... Βρήκα και ένα site με edible στολίδια... Ποιος με πιάνει!!! Μέσα στην εβδομάδα θα κάνω την πρώτη μου δοκιμή και εννοείται πως το αποτέλεσμα θα φωτογραφηθεί και θα εμφανιστεί στο blog για να πάρω γνώμες....
Κατά τα άλλα, σήμερα το πρόγραμμα έχει έναν γρήγορο πρωινό καφέ με την μαμά μου που έλειπε τις τελευταίες μέρες και την πεθύμησα, έχει δουλίτσα ακόμα για το περιοδικό, έχει και κάτι τρεξιματάκια εδώ γύρω για το σπίτι, και το βράδυ έχει έξοδο για την οποία θα σας μιλήσω εκτενώς αύριο.... Surprise!!! Να έχουμε και κάτι αλλιώτικο να λέμε.... Άλλωστε, αυτή την εβδομάδα θα έχουμε να λέμε πολλά... Αμερικάνικες εκλογές - που απ' ότι φαίνεται θα ανοίξουν μια καινούρια σελίδα στην παγκόσμια ιστορία με τον πρώτο μαύρο πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών-, έξοδο έκπληξη, κεκάκια και "Στιγμή της Αλήθειας", δεν βλέπω να πλήττουμε καθόλου....Σε αναμονή εξελίξεων λοιπόν, καλή εβδομάδα σε όλους, καλημέρα και πολλά φιλιά...

Υ.Γ. Στην φωτογραφία, τι άλλο, κεκάκια... Να ξεκινήσουμε την εβδομάδα μας γλυκά....