Σάββατο, Σεπτεμβρίου 29, 2007

Εδώ Ελούντα....

Καλημέρα από την όμορφη Ελούντα... Σας γράφω από τον υπολογιστή που μου εγκατέστησαν μόλις στο δωμάτιο μια που εγώ ξέχασα το laptop μου στην Αθήνα- μιλάμε για το απίστευτο service, ότι και να γράψω είναι λίγο- με θέα την θάλασσα ... Εχτές φτάσαμε στο ξενοδοχείο γύρω στις 10 μια που η Ολυμπιακή ( γιατί με Ολυμπιακή πετούσαμε τελικά και όχι με Aegean) είχε την κλασσική ωριαία καθυστέρηση, αφήσαμε τα πράγματα μας στο δωμάτιο και πήγαμε για φαγητό στο Blue Lagoon που είναι και το αγαπημένο μου.. Έχει την τέλεια Πολυνησιακή κουζίνα και έτσι μόλις κάθισα στο υπέροχο deck με θέα την φωτισμένη θάλασσα και ήπια την πρώτη γουλιά από το κρασί μου - και τράβηξα και την πρώτη, απολαυστική, ρουφηξιά από το τσιγάρο μου- ένοιωσα την κούραση να εξαφανίζεται μαγικά... Έφαγα τα πάντα, sushi, γαρίδες tempura και ένα απίστευτο κοτόπουλο με κάρυ και καρύδα με ρύζι ατμού, και αντί για γλυκό μια που είχα σκάσει τελείως φρέσκο ανανά γλυκό σαν μέλι, ήπια καταπληκτικά κρασιά που δεν θυμάμαι όμως πως τα λένε, και για να μην σας τα πολυλογώ, πέρασα υπέροχα... Και μετά πήγα για ύπνο ξερή γιατί μόλις κατάπια την τελευταία μου μπουκιά με έπιασε μια τρελή νύστα και κόντεψα να πέσω με τα μούτρα μέσα στο πιάτο..
Εδώ να κάνω ένα διάλειμα να σας μιλήσω για το δωμάτιο μας... Που είναι τεράστιο, επάνω στην θάλασσα, έχει ότι μπορείτε να φανταστείτε από huge τηλεόραση, ηχοσύστημα, DVD player, το πιο απίστευτο μαλακό σαν σύννεφο κρεβάτι σε διαστάσεις μικρού γήπεδου τέννις, μπάνιο με jaccuzi και χαμάμ, γυμναστήριο και ιδιωτική παραλία!!! Νοιώθω σαν πριγκίπισα!!! Το μόνο που μου λείπει είναι το στέμμα και ένα κρυστάλινο γοβάκι... Άντε δύο...
Το πρωί λοιπόν, ξύπνησα στις 9.30- ο Μάνος κοιμόταν ακόμα γιατί έκλεινε τεύχος τις προηγούμενες μέρες και ξενυχτούσε σαν τρελός- φόρεσα το μαγιό μου και κατέβηκα τρέχοντας για μπάνιο... Ο καιρός είναι υπέροχος, ο ήλιος λάμπει και έχω ήδη πάρει χρώμα, ξανά... Κατά τις 11 ξύπνησε και ο Μάνος, φάγαμε πρωινό στην βεράντα και μετά κατεβήκαμε πάλι παραλία μέχρι πριν από λίγο... Και τώρα, αφού έκανα ένα απολαυστικό ντους και πασαλείφτηκα με άφθονη Laura Mercier lemon tart, είπα να μπω να σας γράψω τα νέα μου... Το απόγευμα , αργά, όταν θα έχει πέσει ο ήλιος, θα πάμε για ένα ποτό στην Vengera, ένα μπαρ που βρίσκεται σε μια προβλήτα απολύτως μέσα στην θάλασσα και το βράδυ το πρόγραμμα έχει φαγητό στο Καλυψώ που είναι το εστιατόριο του διπλανού ξενοδοχείου, του Peninsula... Έχω πάρει μαζί την φωτογραφική μου μηχανή και τραβάω φωτογραφίες συνέχεια, ξέχασα όμως σαν καλός βλάκας και το καλώδιο της στο σπίτι οπότε θα τις ανεβάσω την Τρίτη που θα επιστρέψω...
Πρός το παρόν παω να δω αν ο κατάλογος του Room Service έχει σαλάτα Ceasar's, γιατί δεν έχω καμιά απολύτως διάθεση να βγώ από το δωμάτιο, προτιμώ να φάμε στην βεράντα και να χαζολογήσουμε με τον Μάνο μια που είναι σπάνιες οι ευκαιρίες που έχουμε πια να μένουμε μόνοι μας, και μετά μπορεί να ρίξω μια ακόμη βουτιά... Να περάσετε όλοι υπέροχα και τα λέμε σύντομα... Φιλιά...