Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 14, 2007

Μια ακόμα μέρα σαν τις άλλες....


Ξύπνησα νωρίς... Πάλι... Όχι γιατί χόρτασα ύπνο αλλά γιατί ο Droopy τώρα τελευταία την έχει δει φύλακας και μόλις ακούσει το ασανσέρ γαυγίζει με την "κακιά" φωνή του, γιατί έχει και "καλή", και αφού μας ξυπνήσει όλους έρχεται στο δωμάτιο μας, ξαπλώνει στο χαλί και ξεκινάει - ευτυχής- το πρωινό του μπάνιο (γλύψιμο)... Έτσι η πρωινή μου βόλτα στα blogs ξεκίνησε αχάραγα και τώρα είμαι έτοιμη να πάω να κάνω καμιά από τις πολλές δουλειές που έχω και σήμερα... Να σας ενημερώσω πως στα blogs της Athens Voice γίνεται χαμός γιατί κατέβασαν το blog του ΠρέζαTV, και από ότι βλέπω θα σημειωθούν μαζικές αποχωρήσεις, και πως μέσα στον πανικό ξαναχτύπησε και η Eliaz (ο ηλεκτρονικός σπιούνος, θυμάστε?) Άσχημο πράγμα η λογοκρισία και νοιώθω ευτυχής που απέκτησα blog ελευθέρας βοσκής και μπορώ να γράφω ότι θέλω, όποτε και όπως το θέλω, και χωρίς να κινδυνεύω να ξυπνήσω ένα πρωί και να δω την διαφήμιση της Νέας Δημοκρατίας (ή του ΠΑΣΟΚ, ή του ΚΚΕ, δεν έχει σημασία) να αναβοσβήνει πάνω από τον τίτλο του Post μου... Γιατί γι' αυτόν τον λόγο ξεκίνησε ο χαμός στην A.V. Αποφάσισαν οι administrators και ανέβασαν διαφήμιση της Ν.Δ. σε όλα τα blogs, χωρίς να ρωτήσουν κανέναν βέβαια μια που ο χώρος τους ανήκει, και ειδικά ο Πρέζα δεν ήταν ο κατάλληλος άνθρωπος για τέτοιες εκπλήξεις... Anyway...
Πίσω στα δικά μου, τα μικρά και ταπεινά και απολύτως α-πολιτικά, σήμερα μας έχει καλέσει στο σπίτι του το βράδυ ο Στέλιος για φαγητό οπότε πρέπει α) να πάω κομμωτήριο και β) να πάω να του αγοράσω sorbet μάνγκο και sorbet σοκολάτα που μου παράγγειλε... Επίσης πρέπει να πάω να πάρω τροφή του Droopy και σαμπουάν να τον πλύνουμε μέσα στο weekend γιατί έχει αλλάξει χρώμα από την βρώμα ο μαύρος (στην κυριολεξία πια), να επιστρέψω δύο DVD στο Video club, να βάλω βενζίνη γιατί στο τέλος θα σπρώχνω, να πάω στο Mark & Spencer να αγοράσω στον Μάνο ένα T-Shirt που χρειάζεται, περίπτερο για εφημερίδες και περιοδικά, και στη 1.30 να είμαι πίσω γιατί θα έρθει ο Γιώργος να μου αλλάξει το DVD του υπολογιστή μου που χάλασε και δεν παίζει.... Και επειδή όλα αυτά μαζί είναι δύσκολο να γίνουν μια που θέλω καταρχάς να περάσω μια βόλτα και από την μαμά μου - σήμερα θα είναι εκεί η αδερφή μου με την ανηψιά μου και θέλω να δω το λατρεμένο, μικρό υπερθέαμα- κανόνισα το μαλλί για τις 5, θα το συνδυάσω και με τα sorbets, και τα υπόλοιπα θα τα κάνω τρέχοντας μετά τον καφέ με την ζουζού....
Εχτές είχαμε και δυσάρεστα, πέθανε ο μπαμπάς της Μαρίας της κολητής μου και έφυγε άρον άρον για το χωριό που έγινε η κηδεία οπότε θα λείψει όλο το σαββατοκύριακο, όπως επίσης είχα και μια κουβέντα, επαγγελματική, με τον διεθυντή μου, η οποία δεν έβγαλε πουθενά....Δυστυχώς... Όμως έχουμε σαββατοκύριακο μπροστά μας, και τι σαββατοκύριακο, με εκλογές, οπότε θα αφήσω τα επαγγελματικά και τους προβληματισμούς για την Δευτέρα που θα είναι και πιο ταιριαστοί με την ατμόσφαιρα....
Φεύγω τρέχοντας λοιπόν μπας και προλάβω και τα λέμε αργότερα... Φιλιά σε όλους...

Υ.Γ. Να σας ευχαριστήσω όλους για την ανταπόκριση στο χτεσινό μου Post... Με βοηθήσατε πολύ, και με τα σχόλια και με τα mails σας, και μόλις δημοσιευτεί το κομμάτι, αρχές Οκτωβρίου, θα το ανεβάσω και εδώ να το δείτε και να μου πείτε γνώμες....

Υ.Γ.2 Εχτές το βράδυ κάποιος ανεγκέφαλος χάραξε με κλειδί την πόρτα του καινούριου αυτοκινήτου του Μάνου.... Και όταν λέμε την χάραξε, μην φανταστείτε μια γραμμή... Όλη η πόρτα του συνοδηγού ( ηδική μου δηλαδή) είναι γεμάτη χαρακιές.... Και είναι τόσο κρίμα γιατί δεν πρόλαβε να το χαρεί αστραφτερό και καινούριο όσο θα έπρεπε ο γλυκούλης μου... Και παρόλο που φάνηκε ψύχραιμος όταν μου το είπε, γιατί έτσι είναι πάντα ο Μάνος, cool, είμαι σίγουρη πως στεναχωρέθηκε πολύ... Και αναρωτιέμαι... Πόσο κακός και μαλάκας άνθρωπος πρέπει να είσαι για να το κάνεις αυτό... Και πόσο βαθιά κομπλεξικός.... Γιατί η πόρτα θα φτιαχτεί.... Το μυαλό όμως αυτού που το έκανε ? Bad, bad people....