Τρίτη, Μαΐου 13, 2008

Η τέλεια, τέλεια πισίνα....

Πίνω τον καφέ μου στην πισίνα... Σας τα έχω σπάσει με αυτή την πισίνα από χτες, το ξέρω, αλλά δεν είναι από σνομπισμό ... Εμένα προσωπικά ποτέ δεν μου άρεσαν οι πισίνες, με την έννοια πως σιγά μην αφήσω τις τέλειες θάλασσες για να κολυμπήσω σε λιμνάζοντα έστω και τελευταίας τεχνολογίας νερά (και έχω και ένα άγχος μονίμως που μου έχει μείνει από τότε με τα χλώρια μην βουτηξω ξανθιά και αναδυθώ με το μαλλί πράσινο)... Αφήστε που το οικογενειακό μας budget δεν προβλέπει garden with pool έτσι κι αλλιώς... Όμως με αυτή την πισίνα έχω πάθει coup de foudre... Αντιλαμβάνομαι απολύτως την χρησιμότητα της, μια που αν ο καιρός ήταν καλύτερος θα είχα ήδη ρίξει μια βουτιά πριν την Ψαρού, μπορεί και δύο, ενώ το απόγευμα ή το βραδάκι, με το ηλιοβασίλεμα να την βάφει ποροτοκαλί ή με τα φώτα αναμμένα είναι μαγεία... Οπότε, οκ, σούπερ τα χωριανά τα σπίτια που δεν θα πάψω ποτέ να τα λατρεύω γιατί μου θυμίζουν το νησί παλιά, όμως αν ποτέ αποκτούσα την δυνατότητα, και τον χώρο εννοείται γιατί θέλει και στρέματα το συγκεκριμμένο concept, μια πισίνα σαν του Ζαννή μπορει να την χτύπαγα τελικά... (Βέβαια κάτι μου λέει πως δεν θα αποκτήσω ούτε το ένα ούτε το άλλο αλλά δεν πειράζει... Τα όνειρα δεν έβλαψαν ποτέ κανέναν και είναι και absolutely free of charge..)
Εχτές το βράδυ κοιμήθηκα νωρίς, στις 10.30 ήμουν ήδη κουκουλωμένη στο κρεβατάκι μου και έπεσα σχεδόν λήθαργο με δυο διακοπές.. Την μία όταν έκελισε τελείως η μύτη μου από το συνάχι και κόντεψα να σκάσω και την δεύτερη όταν έπεσε μάλλον το ρεύμα και άρχισε να δουλέυει μάλλον η γεννήτρια και ξεκίνησε να σφυρίζει κάποιου ειδους συναγερμός... Λέω μάλλον διότι όταν κατεβηκα στον κάτω όροφο να δω τι ήταν όλο αυτό και έπεσα πάνω σε τουλάχιστον 15 πόρτες με φωτάκια, αποφάσισα πως δεν είμαι εγώ για τέτοια και έτρεξα να ξανα- κουκουλωθώ.. Στο κάτω κάτω της γραφής εξω στον κήπο περιπολούν όλο το βραδυ ο Bianco και ο Nero, τα δυο λαμπραντόρ του Ζαννή και αν, λέμε αν, είχε μπει κάποιος ας τα εβαζαν εκείνα πέρα μαζί του και όχι εγώ...
Τελικά σήμερα που ξύπνησα τα βρήκα όλα τέλεια εκτός από την τηλεόραση μου που έχει μπλοκάρει και βγάζει ένα σήμα που γράφει κάτι για μπερδεμένα κανάλια στα ιταλικά... Μικρό το κακό και φαντάζομαι πως μόλις επιστρέψει ο Ζαννής θα το φτιάξει... Κατά τα άλλα σήμερα ξεκινάω δουλειά κανονική, με συναντησεις, με meeting με το διαφημιστικό, με συνεντεύξεις και με μια δεξίωση παρακαλώ το βράδυ για την οποία δεν με είχαν ενημερώσει πριν φύγω να πάρω μαζί μου την βελάδα μου και η γκαρνταρόμπα μου περιλαμβάνει μόνο φορμες Juicy και στρατιωτικά παντελόνια... Οπότε πρέπει να βρω και κάτι να βαλω μια που οικοδεσπότης είναι ο πρέσβης μας στην Κίνα που είναι μυκονιάτης παρακαλώ και καλεσμένοι, τι άλλο? κινέζοι επίσημοι... Ταυτοχρόνως δε με όλα αυτά πρέπει να πάω να πάρω τις κούτες που μου έχουν μαζέψει από την Ψαρού, να αγοράσω και από αυτό το πλαστικό με τα bubbles και χαρτοτέηπ και να τα πάω στο παλιό μου σπίτι γιατί από το απόγευμα η κυρία Δήμητρα με τον άντρα της θα ξεκινήσουν να πακετάρουν... Το δε καινούριο, πέρασα χτες και το είδα, το βάφουν, και γίνεται μια κούκλα... Χωριανό μεν, σούπερ ντούπερ δε....
Αυτά για σήμερα, τουλάχιστον προς το παρόν, πάω να ξεκινήσω και τα λέμε αύριο, ή ίσως, αν επιστρέψω νωρίς, το βραδάκι... Φιλιά πολλά σε όλους...

Υ.Γ. Τρίτη και 13 σήμερα ε? Μπρρρρρρ!!!!!:-)