Πέμπτη, Ιουλίου 05, 2007

Mykonos Confidential...

Με ξύπνησε ο Μάνος σήμερα για να μου πει πως έχει στα χέρια του το περιοδικό...Ναι, σήμερα είναι η μεγάλη μέρα.. Επιτέλους κυκλοφόρησε, μαζί με το Life & Style.... Βέβαια δεν σας κρύβω πως νοιώθω λιγάκι αδικημένη μια που εγώ θα το δω καλώς ερχόντων των πραγμάτων άυριο το μεσημέρι, κακώς ερχόντων την Δευτέρα... Βλέπετε εδώ τα περιοδικά έρχονται με μια μέρα καθυστέρηση, καμιά φορά και δύο... Και για να γκρινιάξω λίγο ακόμα, κανείς δεν σκέφτεται από το γραφείο να μου στείλει το τεύχος με ένα courier... Anyway... Στην πραγματικότητα αυτό που μετράει είναι πως κυκλοφόρησε και πως για μια ακόμα χρονιά ελπίζω πως θα είναι όσο καλύτερο γίνεται... Και πως ξέρω ότι μόλις το πάρω τελικά στα χέρια μου, θα ξεχάσω όλες τις δυσκολίες και τα προβλήματα που αντιμετώπισα αυτούς τους δύο δύσκολους μήνες που πέρασαν....
Να σας πω επίσης ως σήμερα κυκλοφορεί και το καινούριο, ανανεωμένο EY ZHN στο οποίο έχω γράψει επίσης ένα κομμάτι για την Μύκονο εκτός από τα Spicy Bites (τελικά κοντεύω να γίνω κανονική μυκονογράφος:-) τύφλα να 'χει ο κύριος Ζάχος) και πως σήμερα βγαίνει επίσης στα περίπτερα μαζί με το Down Town και το Mykonos Magazine της ΙΜΑΚΟ του Πέτρου Κωστόπουλου... Όσοι από σας γνωρίζετε για την άτυπη κόντρα των δύο εκδοτικών εταιριών (του Ομίλου Λυμπέρη και της ΙΜΑΚΟ δηλαδή) μπορεί να παραξενευτείτε που σας; το προτίνω... Όμως εγώ πιστεύω πως οι καλές προσπάθειες για το νησί πρέπει να στηρίζονται γιατί ο σκοπός είναι "ιερός".. Να γίνονται πράγματα για το νησάκι που αγαπάμε, ωραία πράγματα, και ο ανταγωνισμός ή μάλλον η ευγενής άμιλλα , δεν έβλαψε ποτέ κανέναν.. Ίσα ίσα που μας κάνει να θέλουμε κάθε φορά να ξεπερνάμε τον εαυτό μας... Τρία περιοδικά λοιπόν στα περίπτερα για την Μύκονο, και όσοι πιστοί προσέλθετε... Και σε ότι αφορά τα δικά μας, το Mykonos Confodential και το EY ZHN, το ξέρετε ελπίζω πως τα σχόλια και οι παρατηρήσεις σας δεν είναι απλά ευπρόσδεκτα.. Είναι αναγκαία... Καλημέρα!!!!