Σάββατο, Μαρτίου 01, 2008

Μάρτης και μους σοκολάτας....


Δεν θα μουρμουρήσω σήμερα καθόλου που μου βγήκε μια ξαφνική δουλειά και μου χάλασε το μεσημεριανό μου πρόγραμμα.. Shit happens και ευτυχώς είναι σπάνιες αυτές οι περιπτώσεις που κάτι εμφανίζεται ξαφνικά και πρέπει να ανταποκριθώ άμεσα... Οπότε...
Αυτό το σαββατοκύριακο έχω αποφασίσει να το περάσω σούπερ, με μπόλικο άραγμα, με μαγειρική, με DVD, βιβλία, περιοδικά και μουσικές... Θα πάω Βασιλόπουλο κάποια στιγμή μέσα στην ημέρα για προμήθειες, το "Hairspray", ο "Ratatouille" και το"Αγάπη και άλλα Δεινά" με περιμένουν στο coffee table μαζί με μια στοίβα περιοδικά, το CD παίζει Amy και μόλις ανανέωσα την συνδρομή μου στο Sleuth... Γενικά μιλώντας, αυτές τις δέκα μέρες που λείπει ο Μάνος τις πέρασα πολύ πιο ήσυχα από όσο φανταζόμουν ή σχεδίαζα... Μου έλειψε πολύ αυτή την φορά και δεν είχα ιδαίτερα κέφια να βγω μόνη μου παρόλο που, άσχετα από την γκρίνια μου, οι προσκλήσεις δεν έλειψαν... Προτίμησα να απέχω, και πέρασα πολύ όμορφα μαζί με τον Άρι.. Με μικρές εξαιρέσεις βέβαια, όπως το προηγούμενο Σάββατο που πήγα με τα κορίτσια στο Απλά ή εχτές που μας είχε καλέσει σπίτι της η Ρούλα και περάσαμε μαι χαρά με συζητήσεις επί παντός επιστητού.. Από ψυχολογία μέχρι γκομενικά πιάσαμε... (Δηλαδή τα συνηθισμένα)
Όμως ευτυχώς οι μέρες πέρασαν και αύριο το βραδάκι ο αγαπημένος μου θα είναι σπίτι.. Και εννοείται πως θα ετοιμάσω εορταστικό μενού - θα φτιάξω λαζανάδα, ψωμί με cheddar και jalapeños και μους σοκολάτας- και πως η χαρά μου δεν περιγράφεται... Δεν ξέρω αν μεγαλώνω, αν σοβαρεύω ή απλά αν μπαίνω πια -κάλιο αργά παρά ποτέ- σε μια φάση συνειδητοποίησης, όμως με εξαίρεση το νησί όπου έχω μάθει να περνάω καλά και μόνη μου, τίποτα δεν είναι ίδιο χωρίς τον Μάνο...
Κατά τα άλλη, καινούριος μήνας μπήκε σήμερα, ας ελπίσουμε ανοιξιάτικος αν και μερικές φορές ο Μάρτης μπορεί να είναι και "παλουκοκάφτης" όπως λέει σοφά ο λαός, και θεωρητικά, μέσα σε όλα τα άλλα, από Δευτέρα αρχίζω δίαιτα... Δεν το ορκίζομαι κι όλας, αλλά έτσι το έχω στο μυαλό μου.. Για να δούμε.. Καλό μήνα σε όλους λοιπόν, καλό σαββατοκύριακο και κλείνω με την συνατγή για την μους που είναι πάρα πολύ νόστιμη αλλά δυναμίτης και για τα κιλά και για την χολιστερίνη... ( Είπαμε όμως.. Στην ζωή όλα τα ωραία πράγματα έχουν το κόστος τους...)

Μους σοκολάτας της μαμάς μου...

Υλικά

3 σοκολάτες κουβερτούρες Παυλίδη (αν και μπορούμε να πάρουμε και κάτι καλύτερο τύπου Valrhona )
1/2 βιτάμ
11 αυγά
3 κουταλιές της σούπας ζάχαρη άχνη
1-2 κουταλιές της σούπας κονιάκ
αμύγδαλα καραμελωμένα.

Λιώνουμε τις σοκολάτες μαζί με το βούτυρο και το κονιάκ. Χτυπάμε τους κρόκους με την ζάχαρη και χωριστά τα ασπράδια μαρέγκα. Τα ανακατεύουμε όλα μαζί απαλά με ένα κουτάλι, βάζουμε το μείγμα σε ένα γιάλινο μπωλ και το αφήνουμε στο ψυγείο σκεπασμένο με μεμβράνη για μια μέρα. Πριν σερβίρουμε σπάμε τα καραμελωμένα αμύγδαλα και το γαρνίρουμε...