Σάββατο, Φεβρουαρίου 02, 2008

Θεσσαλονίκη Part 2...

Αν υποτεθεί πως το να ζαχαρώνεις ροδοπέταλα είναι μαγειρική, τότε εχτές το απόγευμα παρέδωσα μαθήματα υψηλής κουζίνας... Η θεότρελη Καντάκη ( Θεά by the way, στην Αθήνα θα μπορούσε να φάει ψυχές) σχεδίασε την πιο σουρεάλ εκπομπή ever και διασκεδάσαμε πολύ.. Ανυπομονώ και εγώ να δω τα κατορθώματα μας στο γιαλί... Λέτε μια καινούρια καριέρα να ανοίγεται μπροστά μου? Τρέμε Βέφα!!!!
Μετά το ραντεβού μου με την διασημότητα που τελείωσε γύρω στις 8.30, επέστρεψα στο ξενοδοχείο για να ξεκουραστώ λίο - είχε προηγηθεί βλέπετε ένα μεσημεριανό στον Αδαλάκη και είχα γίνει και λίγο ντίρλα από τα τσίπουρα- και στις 20.30, ντυμένη και σενιαρισμένη ήμουν μαζί με τον αγαπημένο μου στο Β του Βυζαντινού Μουσείου όπου περάσαμε υπέροχα... Εξαιρετικός χώρος. πολύ καλό φαγητό και λατρεμένη παρέα, ο Σταύρος και η Στέλα, τι άλλο μπορεί να θελήσει κανείς?
Και σήμερα, μόλις έφαγα ένα ελαφρύ πρωινό ( με αυγά, κρουασάν, ψωμάκια με βούτυρο και μέλι και δυό τόσους δα μικρούτσικους λουκουμάδες) και σε λίγο πάω για καφέ με άλλη αγαπημένη bloggo φιλενάδα που δεν ξέρω αν θέλει να πω ποιά είναι οπότε θα μου επιτρέψετε να επικαλεστώ το δημοσιογραφικό απόρρητο που είναι και trendy... Το μεσημέρι θα πάμε στο Clochard, εγώ δεν έχω ξαναπάει, μετά θα κοιμηθώ για μεσημέρι οπωσδήποτε για να μην είμαι και σήμερα το βράδυ σαν μύδι και μετά το πρόγραμμα έχει diner στο Alfreddo's που το περιμένω πως και πως.. Μάλιστα, έχει ξυπνήσει μέσα μου ο Γιαπωνέζος τουρίστας και σκέφτομαι σοβαρά να πάρω μαζί μου την μηχανή και να απαθανατίσω το σερβίρισμα του τσαγιού που είναι μνημειώδες...... Και θέλω να πάω κάποια στιγμή και μια βόλτα από το καζίνο να παίξω λίγο φρουτάκια... Έχω έμπνευση...
Δεν χρειάζεται να σας πω ότι περνάω υπέροχα εδώ στην Θεσσαλονίκη... Και έχω τραβήξει και φωτογραφίες και την Δευτέρα θα τις ανεβάσω να γελάσουμε...
Αύριο ότι ώρα ξυπνήσουμε θα πάμε στο Πανόραμα να πιούμε καφέ στα παιδιά, θα φάμε και μπουγάτσα στο Παραδοσιακό, θα κάνουμε και τις κλασσικές μας αγορές - τσουρέκια από τον Τερκενλή, ανώμαλα από τον Χατζηφωτίου και τρίγωνα Πανοράματος- και μετά θα φύγουμε για Αθήνα, να προλάβουμε να είμαστε σπίτι νωρίς και να έχουμε το βραδάκι δικό μας για να αράξουμε... Οπότε, σας εύχομαι πολύ καλό υπόλοιπο weekend και θα τα πούμε την Δευτέρα..Καλημέρα και πολλά φιλιά σε όλους...